Enkel | Premium | NAF-medlemskap | |
---|---|---|---|
Kjøpekontrakt med digital signatur | |||
Trygg signering med BankID | |||
Gebyrfri betaling med Vipps | |||
Eierskifte hos Statens vegvesen | |||
Inntil 26 % rabatt på forsikring | |||
Juridisk bistand etter handelen | 30 dager | ||
Tekniske eksperter på telefon og e-post | 30 dager | ||
Veihjelp og rabatter til bilholdet | 30 dager |
NAF Kjøpekontrakt for campingvogn og bobil
Gjennomfør hele handelen av brukt bobil og campingvogn trygt og enkelt i en og samme løsning.
Eller hent en påbegynt kontrakt lagret på Mitt NAF:
Vi samarbeider med
Kom i gang med NAF Kjøpekontrakt
Over 500 000 fornøyde brukere har signert digitalt!
Slik fungerer det:
- 1
Fyll ut din del
Kjøpekontrakten er delt inn i kjøper og selgers del. Alle påkrevde felter skal fylles ut om deg, kjøretøy og hvordan dere har avtalt å gjøre opp. - 2
Inviter din motpart
Du kan sende invitasjon for utfylling av kjøpekontrakt på SMS eller e-post. - 3
Signer digitalt
Dokumentene signeres digitalt BankID eller InkSign fingersignatur. - 4
Fullfør handelen
Gjennomføre oppgjør og overlevering av bilen. Overføring av eierskap hos Statens vegvesen og gebyrfri betaling med Vipps gjøres i dette steget hvis det er valgt.
Kjøpekontraktens innhold
Sammen med NAFs advokater har vi utviklet den digitale kjøpekontrakten slik at du får gode råd fra utfylling og signering av kontrakt, til oppgjør og overlevering. Underveis får du også muligheten til å registrere eierskiftet hos Statens vegvesen. Hele handelen gjennomført i en og samme løsning!
Kjøpekontraktens felter tilpasser seg til en mengde ulike kjøretøy basert på registreringsnummeret. Det betyr at dere kun trenger å forholde dere til felter som er relevante for kjøp og salg av campingvogn, bobil, eller caravan.
Kom i gang med utfyllingenLurer du på noe?
Finn svar på det du lurer på – eller ta kontakt med oss på chatten. Vi hjelper så gjerne!